">
دیدگاه شرکت
کدامیک را شما ترجیح می دهید؟ کفش های ورزشی تولید شده که باور دارید قدرت بازار یابی یک فوق ستاره ان بی ای باعث فروش آن شده است؟ یا کفش های ورزشی تولید شده با کیفیت بهتر و تکنولوژی برتر که عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد؟ ما دومی را ترجیح می دهیم. و این دلیلی است که چرا ما طرفدار فلسفه منحصر به فرد بودن هستیم. به جای پرداخت به اشخاص معروف برای اینکه به مردم بگویند که محصولات ما چقدر عالی است، ما در تحقیقات، طراحی و تولید داخلی سرمایه گذاری می کنیم و به محصولاتمان اجازه می دهیم که خود مبلغ خود باشند. با اعتقاد بر این فلسفه، ما قادر به جشن گرفتن برای ستاره های واقعی هستیم؛ هر ورزشکاری کفش و پوشاک نیوبالانس را به خاطر کیفیت و عملکرد آن انتخاب می کند.
تاریخ های کلیدی:
1906: شرکت نیوبالانس در ماساچوست تأسیس شد.
1961: شرکت نیوبالانس کفش مخصوص دویدن Trackster را معرفی کرد.
1972: شرکت نیوبالانس توسط جیمز دیویس به مبلغ 100000 دلار خریداری شد
1975: تام فلمینگ از مدل جدید 320، در ماراتن بوستون استفاده کرد و برنده شد.
1982: فروش به مبلغ 60 میلیون دلار رسید.
1991: فروش به مبلغ 100 میلیون دلار رسید.
1997: کارخانه جدید در شهر مین ساخته شد.
2004: شرکت نیوبالانس اسپانسر لیگ لاکروس شد و تولید کنندل تجهیزات لاکروس را خریداری کرد.
2013: شرکت نیوبالانس خط تولید اسکیت بورد را راه اندازی کرد.
2015: شرکت نیوبالانس ورود خود به بازار جهانی فوتبال را اعلام نمود.
2016: شرکت نیوبالانس اسپانسر تیم المپیک ایرلند بود.
تاریخچه شرکت
شرکت کفش ورزشی نیوبالانس، تولید کننده کفش دو، کفش های کوهنوردی، کفش تنیس و بسکتبال، محصولات خود را در رنج گسترده ای عرضه می کند. نیوبالانس در مقایسه با رقبای بزرگتر خود، تقریباً تمام کفش خود را در آمریکا تولید می کند. و با تولید محصولاتش در خارج از کشور مخالف است. پنج کمپانی متعلق به این شرکت در اواخر دهۀ 1990 همه در ماساچوست و مین واقع شده بودند. علاوه بر تولید کفش ورزشی، نیوبالانس پوشاک ورزشی متنوعی تولید می کند.
اوایل قرن 20
نیوبالانس در سال 1906 در بلمونت ماساچوست، تأسیس شد. و تحت عنوان The New Balance Arch Company کار خود را آغاز کرد. این شرکت در ابتدا محافظ قوس پا و کفش های ارتوپدی تولید می کرد. و بیشتر قرن بیستم به تمرکز بر این خط تولید ادامه داد. چندان به دنبال گسترش سریع کار خود نبود و هرگز فراتر از مرزهای خود نرفت. همانند رشد فیزیکی آن رشد مالی شرکت The New Balance Arch هم با یک حرکت خزنده و آرام اتفاق افتاد و همانند دهه های گذشته حرکت رو به جلو آرامی داشت. تنها موفقیت قابل ذکر در نیم قرن اول حضور شرکت، به دست آوردن یک شهرت عالی بود. شهرتی که به علت کیفیت کفش های ویژه خود و تقویت شده با تولید محصولات با کیفیت برای مدت های طولانی بدست آمده بود. کار شرکت در ردۀ بالا انجام می شد و تنها یک دایره کوچک مشتری داشتند که می توانستند ادعا کنند کیفیت کفش نیوبالانس بالا است. فراتر از این دایره کوچک شرکت ناشناخته بود. این شرکت کوچک شمال شرقی در گمنامی فرو رفته بود.
اما بالاخره شهرت گسترده و مشتری جهانی رو به سوی نیوبالانس کرد، اما تقریباً 70 سال قبل از اینکه نام تجاری نیوبالانس در صحنه ملی مطرح شود. یک مرحله مهم در این جهت در دهۀ 1930 اتفاق افتاد. زمانیکه شرکت نیوبالانس ساخت کفش های ارتوپدی با طراحی ویژه برای بازیکنان بسکتبال و ورزشکاران دو میدانی را آغاز کرد. تاخت و تاز کردن به بازار های ورزشی یک کار محوری بود. شرکت به منطقه ای از کسب و کار حرکت کرد که سال ها بعد مقدار زیادی انرژی برای رشد مالی به سمت بالا به دست آورد. این محصول امکان فشار بیشتر بر شرکت از طرف ورزشکاران با درخواستهای بسیار زیاد را فراهم آورد که باعث ابتکار عمل مدیران شرکت گردید. این تنوع به وجود آمده همانند دانه ای بود که برای مشارکت بیشتر کاشته شد. در سال 1961 این دانه شکوفا شد. در این زمان با دستور مدیران شرکت، نیوبالانس به کاربرد تجربیات خود در تولید کفش ورزشی با طراحی ویژه برای تولید کفش Trackster پرداخت. تولید یک کفش با ته موج دار برای مردان که کفشی منحصر به فرد بود و در یک رنج وسیعی از AA تا EEEE تولید شد. که مجموعه آن جدا از دیگر برند های رقیب بود. همانند مدل های قبلی نیوبالانس، Trackster طرفداران وفاداری پیدا کرد. از نظر استفاده کنندگان لباس های ورزشی مورد قبول واقع شد، کسانیکه مهارت و تناسب در خور کفش ها را تحسین کردند. اگرچه مانند تمامی مدل های قبلی نیوبالانس، Trackster تنها مورد استفاده اندک مشتریان نیوبالانس قرار گرفت و بیشتر فروش Trackster با سفارش پستی از دبیرستان های محلی و کالج ها بود تلاش زیادی برای بازاریابی کفش انجام نشد. اگرچه نیوبالانس به سمت بازارهای نوید بخش حرکت می کرد، بازارهایی که پتانسیل بیشتر برای رشد نسبت به بازار کفش های ارتوپدی و ساپورت های قوس پا پیشنهاد می کرد، هویت شرکت تغییر نکرده بود. نیوبالانس به ریشه های خود وفادار مانده بود. و حضور در سایه را بیشتر از یک زندگی جاه طلبانه با درخواست بازارهای بزرگ ترجیح می داد. حضور مؤثر و دلپذیر نیوبالانس برای سال ها بعد از معرفی Trackster باقی ماند. اما در اوایل دهه 1970 همراه با رسیدن مالک جدید جیمز دیویس، یک تغییر ناگهانی اتفاق افتاد.
مالک جدید در دهۀ 1970
جیمز دیویس، در سال 1964 از کالج میدل فارغ التحصیل شد. او 28 ساله بود که مالک نیوبالانس شد. علاقه دیویس بیولوژی و شیمی بود. او می دانست که منافع اصلی در بازاریابی و فروش می باشد و او این مهارت را زمانیکه به عنوان نماینده فروش برای یک شرکت کار می کرد به خوبی آموخت. بعد از دو سال موفقیت در فروش، دیویس به مدیریت فروش ارتقا یافت. اما او زیاد در این موقعیت باقی نماند. در آغاز دهه 1970، دیویس آمادۀ تحقق رؤیای بعدی خود، مالکیت و مدیریت کسب و کار خودش، بود. دوست دیویس به او پیشنهاد کرد که با پل کید صحبت کند. او می خواست بازنشست شود و شرکت را بفروشد. دیویس با کید صحبت کرد و زمانی را صرف تحقیق از مشتریان اندک نیوبالانس در باره شرکت کرد. یافته ها، علاقه او را تحریک کرد. "من احساس می کنم که محصولات اوقات فراغت، بازار بزرگی دارند" دیویس افکارش را قبل از خرید شرکت به خاطر آورد: " و من دریافتم که نیوبالانس محصولات خوبی دارد. بعد از تحقیق بسیار این کفش ها مرا تحت تأثیر قرار داد. من همان واکنش را ازدیگران دریافت کردم. شرکت کاملاً بر تبلیغات دهان به دهان تکیه کرده است و من مطمئن هستم که با برخی از روش های بازاریابی می توان به طور قابل ملاحظه ای فروش را گسترش داد". با استفاده از پس انداز خود و پولی که از وام بانکی بلند مدت به دست آورد، دیویس نیوبالانس را به قیمت 100000 دلار در سال 1972 خرید. به همان مقدار که شرکت در فروش یکسال به دست آورده بود.
هنگامیکه دیویس نیوبالانس را به دست آورد، شرکت پنج کارگر را در Watertown، ماساچوست به خدمت گرفت که روزانه تقریباً 30 جفت کفش تولید می کردند. دیویس قصد داشت که به طور چشمگیری مقیاس عملیات شرکت را گسترده کند. اما در ابتدا لازم بود که یک سیستم توزیع فروش در سراسر کشور برای حمایت از چنین رشدی برقرار کند. و او سال های اول را به ایجاد شبکه ای از نمایندگان فروش بر اساس موقعیت جغرافیایی اختصاص داد. بعد از انجام این کار، نیروهای تحت نظر دیویس شرکت را به سمت رشد قدرتمند حرکت دادند. دوران دویدن تفریحی در سال های 1973 و 1974 بسیار سریع شد. جمعیت زیادی به خیابان ها و پارک ها رفتند و بهره برداری از محصولات جدی شد. در طی چند ماه پیاده روی از یک فعالیتی که فقط مخصوص دوندگان حرفه ای و علاقه مندان به تناسب اندام به یک فعالیت عمده در اوقات فراغت تبدیل شد. زمان مالکیت دیویس بسیار فوق العاده بود. در میان شور و شوق پیدا شده برای دویدن، مجموعه ای از مجلات جدید توسط طرفداران پیاده روی به وجود آمد. یکی از این مجله ها با نام Runner's World بود که اولین بار در سال 1975 منتشر شد. در این مجله کفش های دوی برتر ارزیابی می شد. در اولین شماره، نیوبالانس در مقام سوم قرار داشت. یک نتیجه دلگرم کننده به نوبه خودش، اما در سال بعد در اکتبر 1976، کفش نیو بالانس 320 به عنوان بهترین کفش دو در جهان انتخاب شد. و دو مدل دیگر از کفش های نیوبالانس در مقام های سوم و هفتم قرار گرفتند. شهرت بدست آمده باعث پیشرفت بسیار نیوبالانس شد. در خواست های فوری برای نیوبالانس320 از همه جا می رسید.
رشد پر قدرت در اواسط دهه 1970
دیویس به سرعت بازار محصولات پر طرفدار خود را پیدا کرد. این موفقیت برای همیشه چهره خواب آلوده نیوبالانس را تغییر داد. در حالیکه شرکت در تلاش برای تولید بیشتر برای پاسخ دادن به تقاضاها بود، با گذشت هر ماه سفارش ها افزایش می یافت. فروش سالانه روندی صعودی داشت. و از 221.583 دلار در سال 1973 به بیش از یک میلیون دلار در سال 1976 و 4.5 میلیون دلار در سال 1977 رسید. همه چیز در این شرکت که 70 سال برای رسیدن به حجم فروش 100000 دلار زحمت کشیده بود در حال تغییر بود. اما نقطه نظرات شرکت تغییر نکرد و در سال های پیش رو به عنوان نشانه های نیوبالانس به جای ماندند. یکی از مهمترین عواملی که این شرکت را به ریشه های خود در سال 1906 گره زده بود توجه به نحوۀ تولید بود و نیز تولید کفش در انواع سایز ها. تولید کفش از رنج گسترده AA تا EEEE و تا سایز 20 چیزی بود که دیگر شرکت های تولید کفش انجام نمی دادند. نه در دهه 1970 و نه 20 سال بعد، زمانیکه صنعت کفش ورزشی 10 میلیارد دلار خرید و فروش داشت. یکی دیگر از موضوعات حضور طولانی مدت شرکت نیوبالانس در انگلستان بود. همانطور که صنعت کفش ورزشی از اوایل دهۀ 1970 شروع به رشد سریع کرد، رشد سریع در دهۀ 1980 و 1990 نیز ثبت شده است، تقریبا تمام تولید کنندگان، تولید محصولات خود را به خارج از آمریکا، جایی که هزینه های کارگر بسیار کمتر از هزینه های کارگر در ایالات متحده بود، انتقال دادند. اما شرکت نیوبالانس چنین اقدامی را انجام نداد. دیویس مخالف ایجاد عملیات تولید در آسیا بود. و ترجیح می داد تا تولیدات را نزدیک به خانه خود انجام دهد. جایی که او معتقد بود می تواند کنترل بیشتری بر کیفیت محصولات داشته باشد. از اوایل دهۀ 1970 که نیوبالانس پیشرفت قابل توجهی داشت، عملیات تولید داخلی و تنوع انتخاب در سایز دو نمونه از مشخص ترین ویژگی های نیوبالانس بود.
موج عظیم در محبوبیت پیاده روی که از دهۀ 1970 شروع شده بود و باعث پیشرفت نیوبالانس در اواخر سال 1976 و ادامۀ آن در دهۀ 1980 شده بود، هیچگاه کم نشد. اگرچه این شدت شوق و علاقه به پیاده روی این فکر را در ذهن به وجود می آورد که این امر یک هوس و مد زودگذر است، اما صنعت کفش ورزشی رکورد بی نظیری در دهۀ 1980 به جای گذاشت. همانطور که صنعت با یک سرعت سالانۀ تقریبی 20 درصد رشد می کرد، نیوبالانس رشد عظیمی را در حجم درآمد خود به ثبت رساند. در سال 1982، یک دهه بعد از اینکه دیویس 100000 دلار در فروش سالانه به دست آورد، نیوبالانس 60 میلیون دلار در سال فروش داشت. با چشم اندازی به روشنی شش سالی که در گذشته داشته است. سه سال بعد شرکت درآمد سالانه 85 میلیون دلار در سال را به دست آورد. اما در این نقطه بود که اگرچه صنعت تولید کفش ورزشی به رشد خود ادامه می داد، نیوبالانس از مسیر رشد خارج شد. شرکت لغزش پیدا کرد و دیویس خودش را مقصر می دانست. او سال ها بعد با خود می اندیشید که "ما تمرکز خود را از دست دادیم. این امر خارج از کنترل بود. ما به خوبی عمل نکردیم. ما سعی در تعقیب نایک و ریباک از لحاظ طراحی داشتیم. چیزی که مانباید هرگز انجام می دادیم. نتیجه فروش بسیاری از محصولات زیر قیمت بود." بین سال های 1986 و 1989 رشد مالی نیوبالانس از بین رفت و دیویس به دنبال پاسخ این سئوال بود.
نیوبالانس در اواخر دهۀ 1980 دچار تزلزل شد
سیاه ترین نقطه در اواخر دهۀ کم فروغ 1980، در سال 1989 هنگامیکه مدیران برجستۀ دیویس از او خواستند تا عملیات تولید خانگی شرکت را تعطیل کند و تولید را در خارج از کشور ادامه دهد. سود چنین حرکتی قابل پیش بینی بود. به جای پرداخت 10 دلار در ساعت به کارگر امریکایی، نیوبالانس می توانست تولیداتش را در آسیا با پرداخت یک دلار در روز و یا حتی کمتر به کارگر اداره کند. بزرگترین رقبای نیوبالانس سال ها پیش تولیدات خود را به خارج انتقال داده بودند و رشد شگفت انگیز مالی به دست آورده بودند. شرکت هایی مانند نایک، از مرز فروش یک میلیارد دلار گذشت در حالیکه نیوبالانس زیر 100 میلیون دلار فروش داشت. علیرغم این حوادث بزرگ، دیویس تحت تأثیر قرار نگرفت. دیویس بر نگه داشتن امکانات تولید نزدیک به دفتر مرکزی شرکت اصرار داشت. خلاف آنچه تیم مدیریت، او را به انجام آن تشویق می کرد. دیویس اقدام به تزریق پول به امکانات تولید در امریکا کرد. در جهت محکم کردن موقعیت خود در حالیکه دیگران سعی در متقاعد کردن او به انتقال تولید به خارج از کشور را داشتند.
استدلال دیویس این بود که قدرت نیوبالانس کیفیت آن و توانایی شرکت در پاسخ سریع به نیازهای خرده فروشان است. و هر دوی این عوامل اگر شرکت شروع به تولید در جایی هزاران مایل دورتر در آنسوی اقیانوس آرام می کرد از دست می رفت. با شروع دهۀ 1990، هدف دیویس کاهش قابل توجه زمان مورد نیاز برای تولید مدل جدید کفش از یک سال به چهار ماه بود. دیویس شروع به سرمایه گذاری سنگین در بهبود تجهیزات با افزایش تولید و بالا بردن ظرفیت کرد. دیویس اندیشید " ما چه محصولی را بیشتر می فروشیم، کفش های دو و کفش های تنیس. اما همیشه تعداد کافی از این کفش ها در اختیار نداریم زیرا بیشتر تمرکز ما بر روی مسائل جانبی متمرکز شده است." بنابراین دیویس تمرکز شرکت را بر مسائل مهمتر قرار داد و شروع به تزریق پول در امکانات تولید در ماساچوست و مین کرد. در سال 1991 فروش سالانه به 100 میلیون دلار رسید و سوددهی شرکت بازگشت. دیویس 2 میلیون دلار برای تجهیزات جدید کنار گذاشت. سرمایه گذاری را در دو سال گسترش داد. در سال 1993، 3 میلیون دلار برای تجهیزات با تکنولوژی بالا مانند ماشین های برش و دوخت اتوماتیک اختصاص داد. در پایان سال 1994، 6 میلیون دلار طی سه سال گذشته صرف خرید تجهیزات جدید، شامل یک سیستم طراحی به کمک کامپیوتر همراه با تجهیزات جدید دیگر شده بود. این تجهیزات جدید تیم تحقیق و توسعه نیوبالانس را قادر ساخت تا زمان مورد نیاز تولید محصولات جدید را از یک سال به چهار ماه کاهش دهد. به علاوه سرمایه گذاری در خرید تجهیزات جدید به نیوبالانسکمک کرد تا سود ناخالص خود را از تقریبا 20 درصد در دهۀ 1980 به تقریباً 30 درصد در سال 1993 برساند. در حالیکه شرکت نایک با توجه به داشتن نیروی کار بسیار ارزانتر سود 38 درصدی را گزارش کرده بود.
شکوفایی در دهۀ 1990 و فراتر از آن
در اواسط 1990، دوباره شرکت نیوبالانس، شرکتی پر رونق با دستاوردهای مالی بزرگ بود. درآمد شرکت در سال 1995 از 380 میلیون دلار گذشت و موفقیت ها با سرمایه گذاری عالی در پوشاک ورزشی و انواع کفش های ورزشی تکمیل شد. در شرکت نیوبالانس انواع کفش های دو، پیاده روی، تنیس، بسکتبال و کفش کوهنوردی تولید می شد و شرکت توانمند در ارائه انواع محصولات برای فعالیت های تفریحی در طول دهۀ 1990 بود. زمانیکه فروش سالانه جهش فوق العاده ای به مبلغ 474 میلیون دلار در سال 1996 داشت، برند نیوبالانسبه عنوان یکی از شش برند کفش پر فروش در جهان و یکی از پنج برند برتر داخلی انتخاب شد. دیویس چشم انداز خود را بر فروش یک میلیارد دلار در سال 2000 قرار داد. به منظور رسیدن به این هدف، شرکت پیسرفت چشمگیری در سال 1997 داشت و میزان فروش به 550 میلیون دلار افزایش یافت. در طول این سال که بسیاری از شرکت های رقیب بی فروغ بودند، عملکرد نیوبالانس نوید سال های موفقیت آمیز پیش رو را می داد. شرکت یک کارخانه جدید در نروژ، مین، و یک مرکز توزیع 15 میلیون دلاری در لارنس ماساچوست تأسیس کرد. برای رسیدن به هدف فروش یک میلیارد دلاری با آغاز قرن جدید، شرکت تلاش های تبلیغاتی خود را تشدید کرد و 13 میلیون دلار در سال 1998 در مقایسه با 4 میلیون دلار سال 1997، برای تبلیغات سرمایه گذاری کرد. در این برنامه بلندپروازانه، شرکت برنامه های خود را برای آینده آماده کرد با دلگرمی به این امر که شناخت نام تجاری نیوبالانس فروش را به نرخ یک میلیارد دلار افزایش می دهد.
در پایان سال 1998 شرکت نیوبالانس به یکی از پنج شرکت برتر در کفش های ورزشی تبدیل شد. تقاضا برای کفش های نیوبالانس به حدی زیاد بود که شرکت برای جواب دادن به این تقاضا ها، بخش زیادی از این تولیدات را با بستن قراردادی به خارج از کشور واگذار کرد. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، جیمز دیویس، میزان سهم تبلیغات کفش نیوبالانس را تا سه برابر افزایش داد. در ژانویۀ 1998 برای اولین بار نیوبالانس بازار را در دست گرفت. سود آنچنان عالی بود که از 50 میلیون دلار به 65 میلیون دلار افزایش یافت.
در سپتامبر 1998 نیوبالانس شرکت تجاری دانهام را خرید و آماده ورود به تولید چکمه، بویژه چکمه مخصوص فضای باز، شکار، کار و چکمه های ورزشی شد. دیویس بیان کرد که برند دانهام نام تجاری جدید و زیرمجموعۀ نیوبالانس است. دانهام همچنان به تولید محصولات خود ادامه داد، اما نیوبالانس توزیع آن ها را افزایش خواهد داد و همۀ 33 مدل دانهام تولید خواهد شد.
در طول سال 1998 کفش ورزشی دچار رُکود جهانی شد. و تمام شرکت های تولید کننده کفش از جمله ادیداس و نیوبالانس سود زیادی از دست دادند. شرکت نیوبالانس بیشتر از 15 درصد از سود خود را در سال 1997 از دست داد. در حالیکه آن ها قوانین مالی را رعایت می کردند، شرکت نیوبالانس مانند دیگر تولید کنندگان در این زمان، خود را در مظان اتهام Union of Needletrades, Industrial, and Textile Employees (Unite) دید. متهم به عقد قرارداد با کارگران چینی شاغل در تولیدی که در تضاد با ادعای شرکت نیوبالانس بود. سخنگوی شرکت نیوبالانس جواب داد که شرکت از شرکت های مشاوره ای برای اطمینان یافتن از اینکه حقوق بشر در هیچ یک از طرح های تولیدی نقض نشده است بهره می برد. بسیاری از کفش ها در خارج از کشور تولید می شد و در همانجا به فروش می رسید. و هنوز 70 درصد از تولیدات در داخل ایالات متحده بود و با نرخ نسبتاً بالایی تولید می شد.
در طی این زمان نیوبالانس به سمت جلو حرکت کرد و به چهارمین شرکت بزرگ کفش ورزشی تبدیل شد. در ماه مارس 1999 شرکت یک کمپین بازاریابی برای کفش ورزشی کودکان در نیکلودئون راه اندازی کرد. دفتر مرکزی شرکت جدید در ماه می 1999 راه اندازی شد. اگرچه شرکت در بوستون باقی ماند. در آگوست 1999 خط تولید چکمه های دانهام در رنج گسترده ای، به عنوان یکی از موفق ترین خطوط تولیدی شرکت مجددا راه اندازی شد،. در ژانویه 2000 دو قسمت مهم به شرکت اضافه شد. کارخانه تولید در کالیفرنیا که 250 نفر را به کار گرفت و جیم تامپکینز معاون دیویس مدیرعامل نیوبالانس شد. در پاییز سال 2000 به نظر می رسید نیوبالانس آماده دستیابی به موفقیت با خط تولید جدید پوشاک است. بازاریابی برای پوشاک جهانی راکد شده بود اما شرکت نیوبالانس خوشبین بود.
در آوریل 2001، شرکت نیوبالانس اعلام کرد که بخش تازه ای، Aravon، برای تولید تخصصی کفش های ارتوپدی راه اندازی کرده است و محصولات آن در بهار 2002 در دسترس قرار می گیرد. به عنوان قسمتی از تلاش ها برای توسعه، دیویس چندین موافقت نامه صدور مجوز برای لگوی نیوبالانس امضا کرد. اگرچه برخلاف نایک و دیگر رقبای محبوب، دیویس و شرکتش از امضای قراردادهای چند میلیونی با ستارگان ورزشی در جهت تبلیغ نیوبالانس خودداری کردند در عوض دیویس اساس شرکت که همان تأکید بر کیفیت بود را دنبال کرد. در سال 2003 شرکت نیوبالانس با دردست گرفتن 11 درصد از بازار، در میان تولید کنندگان کفش های ورزشی به مقام سوم رسید. در فوریه 2004 نیوبالانس تولید کننده تجهیزات لاکروس، Warrior، را به دست آورد و اسپانسر اصلی تیم لاکروس در آمریکا شد.
در سال 2013، نیوبالانس خط تولید اسکیت بورد با نام مستعار New Balance Numeric راه اندازی کرد.
در فوریۀ 2015، نیوبالانس ورود خود به بازار جهانی فوتبال را اعلام کرد. نیوبالانس کسب و کار در فوتبال را از طریق شرکت تابعۀ Warrior در سال 2012 شروع کرد. لیورپول سه فصل گذشته از لباسهای شرکت Warrior استفاده کرد و سپس یک قراردادی به ارزش 40 میلیون دلار برای اسپانسرینگ تیم لیورپول به نام نیوبالانس به امضا رساند.
شرکت نیوبالانس در اولین حضور در المپیک 2016، لباس تیم المپیک ایرلند را فراهم کرد.
و شاید جالب باشد بدانید که نام نیوبالانس در واقع از بنیانگذار این شرکت، ویلیام رایلی، با مشاهده مرغ در حیاط خانه خود و اینکه چگونه با سه پنجه تعادل خود را حفظ می کند به وجود آمد.
ترجمه شده توسط تیم Osport
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.
منبع: سایت www.fundinguniverse.com